|
|
Registreren • Help
• Inloggen |
|
Het is zo 05 sep 2010 11:27
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
wat voor vergunning heb ik nodig
| Auteur |
Bericht |
Kreeftvisser
|
 wat voor vergunning heb ik nodig
Goeie dag allemaal
Ik ben nieuw op deze forum maar moet wel zeggen ziet er leuk uit en je hebt veel goede/leerzame teksten.
Ik vroeg mij af wat voor vergunning ik moet hebben en waar ik die kan halen voor kreeft vissen (het is voor verkoop van kreeften), want ik vis vaak op zee en ik weet ook wel dat je de zeevis pas moet hebben voor gewoon vissen die heb ik ook alleen wet ik niet wat voor eentje je voor dit nodig heb.
Groetjes
p.s. het is met fuiken vissen
|
| za 31 jul 2010 15:14 |
|
 |
SchorpioenW
moderator
Geregistreerd op: wo 28 okt 2009 10:48 Berichten: 4619 Woonplaats: Haarlem
|
 Re: wat voor vergunning heb ik nodig
Ik begrijp goed dat je zeekreeften wilt vissen? Hier zitten eigenlijk alleen mensen die wat weten van zoetwaterkreeften. Voorzover ik weet kan je die zonder vergunning vangen, maar dat weet ik niet 100% zeker.
_________________ Groetjes, Willem
Yesterday is history Tomorrow is mystery Today is a gift That's why we call it present
Zie voor achtergrondinformatie: Crustahobby Link naar: garnalenenkreeftendatabase Wil jij ook voor GeK lopen? Het GeK forum t-shirt !
|
| zo 01 aug 2010 10:49 |
|
 |
Koen
Geregistreerd op: do 03 dec 2009 22:12 Berichten: 200 Woonplaats: Geel (Belgie)
|
contacteer rijkswaterstaat eens, of bij diegene die de vispas uitschrijven.
Voor vissen met fuiken moet je geloof ik wel een aparte vergunning hebben, of ga je je moeten laten registreren als beroepsvisser.
| zo 01 aug 2010 10:56 |
|
 |
kreeftcvp
Geregistreerd op: zo 01 nov 2009 14:04 Berichten: 82 Woonplaats: zwolle
|
volgens mij mag je als je geen duikkleding aanboord heb de gevangen kreeften mee nemen naar huis. als er duikkleding aan boord is dan is het streng verboden om kreeften aan boord te hebben of te vervoeren. er worden maar heel weinig verguningen gegeven om kreeften te mogen vangen. dit is om overbevissing te voor komen bij duik verenigingen weten ze er ook meer van succes
_________________ Garnalen:White Peurl,citroentjes,Neocaridina Regenboog, Babaulti Green en Babaulti Zebra RodeTijgers, vuurtjes, Kreeften:P.alleni,P.Dupratzi,P.enoplosternump,P.Youngi,p.cubensis,Clarkii Whitte, clarkii oranje C.texanus.CPO, visjes:neoheterandria elegans, heterandria formosa en endlers
|
| ma 02 aug 2010 14:11 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|