Geregistreerd op: ma 22 maart 2010 00:37 Berichten: 296 Woonplaats: Meeden, Groningen
Koraalzand in garnalen bak
Ik heb wat koraalzand gekocht, zag er heel mooi uit. Leuke vormen enz. Maar vraag me toch af of het in een aquarium kan met zoetwater? Of zou het invloed hebben op de waterwaarden?
Het heeft zeer zeker invloed op de waterwaarden. Met name de KH. Maar dat is bij garnalen in de regel niet zo'n ramp.
Ik sprak eens iemand die zijn Sulawesi garnalen hield en kweekte in combinatie met een koraal'zand'bodem. Met name de kardinaaltjes deden het goed. Maar dat is ook een beetje de algemene trend volgens mij.
Geregistreerd op: ma 22 maart 2010 00:37 Berichten: 296 Woonplaats: Meeden, Groningen
Re: Koraalzand in garnalen bak
Ik wil geen hele bodem met koraalzand, maar alleen wat stukjes met de mooieste vormen. Heb wat bij mn cr's en tijgers gedaan. Staat heel fris op een donkere bodem.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], MSN [Bot] en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum